General Motors (GM) ընկերությունը հայտարարել է, որ Cadillac CT5 սեդանի հաջորդ սերունդը կարտադրվի ամերիկյան Միչիգան նահանգի Լանսինգ քաղաքի Grand River Assembly գործարանում, հայտնում է Motorious-ը։
Չնայած էլեկտրիֆիկացիայի վերաբերյալ նախկինում հնչեցված ծրագրերին, նոր CT5-ը կպահպանի ավանդական բենզինային շարժիչը, այլ ոչ թե կանցնի ամբողջովին էլեկտրական հարթակի։
Գործարանի արդիականացման համար GM-ը կներդնի 1,25 միլիարդ դոլար, ինչը ընդգծում է ընկերության վստահությունը բենզինային շարժիչներով պրեմիում սեդանների պահանջարկի պահպանման նկատմամբ։
Բենզինային CT5-ի արտադրությունը շարունակելու որոշումը արտացոլում է GM-ի անհրաժեշտությունը՝ հարմարեցնելու էլեկտրիֆիկացիայի ռազմավարությունը ԱՄՆ-ում էլեկտրական մեքենաների պահանջարկի դանդաղ աճին։
Լանսինգի գործարանը նախկինում նախատեսվում էր ամբողջությամբ վերափոխել էլեկտրական մեքենաների արտադրության համար՝ 2035 թվականին GM-ի՝ ամբողջովին էլեկտրական մոդելային շարքին անցնելու ռազմավարության շրջանակներում։ Սակայն, հաշվի առնելով շուկայական ներկա իրավիճակը, ընկերությունը որոշել է շարունակել CT5-ի և նրա կրտսեր եղբոր՝ CT4-ի, ներառյալ V-սերիայի բարձր արտադրողականությամբ տարբերակների թողարկումը մինչև 2026 թվականը, նախքան նոր սերնդի արտադրության անցնելը։
Այս որոշումը նաև օգնում է պահպանել Լանսինգի աշխատուժը։ 2024 թվականի սկզբին Chevrolet Camaro-ի արտադրության ավարտից հետո GM-ը ստիպված էր հարյուրավոր աշխատակիցների աշխատանքից ազատել, սակայն նոր CT5-ի գործարկումը թույլ կտա պահպանել աշխատատեղերը և ամրապնդել երկարամյա համագործակցությունը Cadillac-ի հետ։
Թեև GM-ը հավատարիմ է էլեկտրիֆիկացիայի երկարաժամկետ ռազմավարությանը, բենզինային CT5-ի պահպանումը ընդգծում է փոփոխվող սպառողական նախասիրությունները և շուկայական պայմանները հաշվի առնելու անհրաժեշտությունը։ Միևնույն ժամանակ, ընկերությունը շարունակում է զարգացնել էլեկտրական մոդելներ, ինչպիսիք են Lyriq-ը և Escalade IQ-ն՝ համատեղելով ավանդական և ժամանակակից տեխնոլոգիաները իր պրեմիում մեքենաների պորտֆելում։