Կապարակնիք ԵԱՏՄ ապրանքների համար. փորձագետը ՀՀ–ին հորդորում է պայմանավորվել Թբիլիսիի հետ
Օգոստոսի 27, 2025

Կապարակնիք ԵԱՏՄ ապրանքների համար. փորձագետը ՀՀ–ին հորդորում է պայմանավորվել Թբիլիսիի հետ

By Հունիսի 20, 2025 191

Ռուսաստանից Հայաստան և հակառակ ուղղությամբ ԵԱՏՄ ապրանքների տեղափոխման համար նավիգացիոն կապարակնիքների կիրառումը կարող է որոշակի խնդիրներ առաջացնել Վրաստանի տարածքով տարանցման ժամանակ: Sputnik Արմենիայի հետ զրույցում այս տեսակետը հայտնեց Վրաստանի տրանսպորտային միջանցքների հետազոտման կենտրոնի տնօրեն Պաատա Ցագարեիշվիլին։

ԵԱՏՄ ապրանքների համար նավիգացիոն կապարակնիքների կիրառման փորձարկումը պետք է սկսվի 2025 թվականի հուլիսի 1-ից մինչև հոկտեմբերի 31-ն ընկած ժամանակահատվածում:

«Վրացական կողմն ապրանքները բացելու և ստուգելու հնարավորություն չի ունենա, եթե իր տարածքով տարանցման ժամանակ նման անհրաժեշտություն առաջանա։ Ըստ այդմ` հայկական կողմն այդ հարցը դեռ պետք է կարգավորի վրացի գործընկերների հետ», - ասաց Ցագարեիշվիլին։

Նա մատնանշեց վերջին տարիներին Վրաստանից Հայաստան բեռնափոխադրումների անկումը։ Եթե 2011 թվականին փոխադրվող բեռների ծավալը կազմել է 1,4 մլն տոննա, ապա 2024 թվականին կրճատվել է 48%-ով՝ կազմելով 710 հազար տոննա։ Ընդ որում` 37%-ով կրճատվել են նաև երկաթուղով բեռնափոխադրումները։ Վերջին 6 տարիներին 65%-ով ավելացել են Վրաստանի տարածքով Ռուսաստանից Հայաստան ցամաքային բեռնափոխադրումները, իսկ հակառակ ուղղությամբ այդ ցուցանիշները մնացել են անփոփոխ:

Փորձագետն անդրադարձավ նաև այն հնարավորություններին, որոնք Երևանի և Թբիլիսիի համար բացվում են տարածաշրջանում տրանսպորտային հաղորդակցությունների ապաշրջափակման դեպքում: Ըստ նրա` հայկական կողմը կարող է պայմանավորվել, որ իր բեռները Բաքու-Թբիլիսի-Կարս երկաթուղով ազատ անցնեն կա՛մ «Մարաբդա-Թուրքիայի սահման» տեղամասով, կա՛մ Վրաստանի տարածքով։

Նրա կարծիքով` դա ձեռնտու կլինի ինչպես Երևանին, այնպես էլ Թբիլիսիին։

Ավելի վաղ «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ՓԲԸ–ի գլխավոր տնօրենի խորհրդական Լևոն Հակոբյանը Sputnik Արմենիային ասել էր, որ Թուրքիայի, Հայաստանի և Ադրբեջանի միջև երկաթուղային հաղորդակցության գործարկման դեպքում «Բաքու-Թբիլիսի-Կարս» նախագիծը կկորցնի արդիականությունը։ ԲԹԿ-ով բեռնափոխադրումները շարունակում են մնալ ցածր մակարդակի վրա։ Վրաստանում տեղանքի և վերելքների պատճառով բավարար զարգացած չէ «Մարաբդա-Թուրքիայի սահման» հատվածի ենթակառուցվածքը։

Այս երթուղու բարդ ռելիեֆի պատճառով բեռների փոխադրումն ավելի թանկ է։ Թուրքիայից Հայաստանի տարածքով Ադրբեջան երկաթուղային գծի հաստատման դեպքում ԲԹԿ-ն կկորցնի շահութաբերությունը։

Rate this item
(0 votes)

Լրահոս

Ֆոտո

Իրանը և եվրոպական եռյակի երկրներն ավարտել են միջուկային խնդրի շուրջ բանակցությունների հերթական փուլը

ԱՄՆ-ն կավելացնի զենքի մատակարարումը ՆԱՏՕ-ի դաշնակիցներին, որոնք աջակցում են Ուկրաինային

ԱՄՆ դեսպանը լիբանանցի լրագրողներին կոչ է արել իրենց «անասունի պես չպահել»

Թուրքիան մտադիր է դառնալ աշխարհում 5-րդ սերնդի կործանիչ արտադրող 4-րդ երկիրը

907-րդ ուղղման չեղարկումը Ադրբեջանի և ԱՄՆ-ի միջև համագործակցության նոր փուլի սկիզբ է. Բայրամով

Սեպտեմբերի 2-ին՝ Արցախի Անկախության օրը, սպասվում է հանրահավաք

12500-ից ավելի էլեկտրոմոբիլ՝ 8 ամսում. քվոտայի սպառումից հետո էլ ներմուծման ծավալներն աճում են

ՀՀ-ից ՌԴ պտուղ-բանջարեղեն, ծաղիկ տեղափոխելիս պետք է պահպանել ԵԱՏՄ և ՌԴ օրենսդրության պահանջները․ ՍԱՏՄ

Արարատի մարզում կասեցվել է կաթնամթերքի արտադրամասի արտադրական առանձին գործառույթը

ԱՄՆ-ն ակնկալում է, որ Հայաստան-Ադրբեջան խաղաղության համաձայնագիրը մինչև 2026 թվականի վերջը կստորագրվի. Foreign Policy

Իրանը պատրաստ է վերսկսել Վաշինգտոնի հետ բանակցությունները, եթե ԱՄՆ-ի ու Իսրայելի կողմից հшրձшկումը չկրկնվի

Թրամփը ցանկանում է միջուկային զենքի կրճատման շուրջ բանակցություններ սկսել Ռուսաստանի և Չինաստանի հետ

Եթե մարդը շոշափելի որևէ բան չի զգում, ինչ թիվ, ցուցանիշ ուզում է՝ հրապարակեք․ տնտեսագետ

«Առանց փողոցային պայքարի՝ չի կարող լինել անվստահության գործընթաց»․ Սերժ Սարգսյան

Քոչարյանին հանգիստ թողեք. ավելի լավ է՝ մի ստորագրություն դնեն, քան հավերժ անիծեն այս իշխանությանը․ Սերժ Սարգսյան