Ապագայի կինոն. ինչպե՞ս 20 տարի անց կցուցադրվեն ֆիլմերը

1955 թվականին գրված «Ապագայի կինոթատրոնը» էսսեում վիրտուալ իրականության ռահվիրա Մորտոն Հեյլինգը կանխատեսել է, որ կինոն կզարգանա այնքան, որ կարողանա վառ աշխարհ բացել մարդու գիտակցության մեջ

Շատ նոր առաջացող և զարգացող տեխնոլոգիաները մեծ պոտենցիալ են առաջացնում ֆիլմարտադրության զարգացման համար: Պե՞տք է սպասել կինոհեղափոխության: Իսկ ե՞րբ:

Տասնամյակներ շարունակ վիրտուալ իրականությունը (VR) կոչել են կինոյի ապագան: Ասում են, որ այն կկարողանա հեռուստադիտողին առաջարկել մի փորձ, որն անհամեմատ ավելի բազմամշակութային և գրավիչ (իմերսիվ) է, քան ավանդական կինոն կամ հեռուստատեսությունը:

Ապագայի կինոն

1955 թվականին գրված «Ապագայի կինոթատրոնը» (The Cinema of the Future) էսսեում վիրտուալ իրականության ռահվիրա Մորտոն Հեյլինգը (Morton Heilig) կանխատեսել է, որ կինոն կզարգանա այնքան, որ այն կարող է նոր, գիտականորեն վառ աշխարհ բացել մարդու գիտակցության մեջ:

Հեյլինգն առանձնացրել է վիրտուալ իրականության բազմաթիվ հատկություններ, թեև չի օգտագործել այն տերմինները, որոնք մենք օգտագործում ենք, քանի որ դրանք պարզապես այն ժամանակ չէին հորինվել:

Բայց հիմա կինոյի ապագան արդեն եկել է, սակայն կինեմատոգրաֆիան դեռ շատ հեռու է առաջադեմ և ապշեցուցիչ տեխնոլոգիաներից, որոնք մենք տեսնում ենք որոշ գիտական ֆիլմերում:

Այնուամենայնիվ, շատ կինոգործիչներ արդեն փոխել են ավանդական տեսախցիկները, որոնք հնարավորություն են տալիս նկարահանել բոլոր հնարավոր անկյուններից (360 աստիճան), և այժմ կինեմատոգրաֆիան նման է սկզբնական տարիներին, երբ անընդհատ արվում էին նոր փորձեր (XIX դարի վերջ- XX դարի սկիզբ):

Կարելի է ասել, որ մենք հիմա գտնվում ենք նոր կինեմատոգրաֆիայի ձևավորման սկզբնափուլում:

Ապագայի կինոն

Արագ զարգացող տեխնոլոգիաները մեծ ներուժ են պարունակում կինոյի ապագայի համար, օրինակ՝ վիրտուալ և լրացված իրականությունը, AI-ն (արհեստական ինտելեկտը) և համակարգչային շատ արագ աճող ուժ, որն առաջարկում է ավելի դետալացված, բարձր լուծումներով թվային աշխարհներ:

Ի՞նչ տեսք կունենան ֆիլմերը, որոնք կնկարահանվեն 20 տարի անց: Ինչո՞վ կտարբերվեն պատմությունները՝ պատմված ապագայի կինեմատոգրաֆիայի լեզվով:

Հատուկ ձեզ համար

Ըստ նկարիչ և վիրտուալ իրականության գուրու Քրիս Միլկի, ապագայի կինոնկարը կներկայացնի ձեր անհատական մոտեցումը, ձեր առանձնահատուկ կարիքները և իմերսիվ փորձը՝ հատուկ ձեզ համար:

Միլկը նշում է, որ նման ֆիլմերը միջոց կլինեն՝ զարգացնելու սյուժեն և գործողություններն իրական ժամանակում:

Միլկը կարծում է, որ տեխնոլոգիաների միջոցով կինոն կզարգանա այնքան, որ այն կհամարվի առօրյա կյանքի մի անբաժանելի մասը՝ միայն հորինված պատմության անհավանական էֆեկտներով:

2015 թվականին՝ խոսելով TED Talk-ի ժամանակ, Միլկը բնութագրում է վիրտուալ իրականության գեղարվեստական ներուժը: Նա կարծում է, որ արհեստական ինտելեկտի զարգացումը թույլ կտա կերպարներին՝ ստեղծված համակարգչի միջոցով, իրական ժամանակում արձագանքել մարդկանց պահանջներին: Պատկերացրեք, որ հիմա ձայնային օգնականներն ավելի կզարգանան և հանդես կգան ֆիլմերի դերասանների տեսքով:
Միլկը խոստովանում է, որ նման տեխնոլոգիա դեռևս ստեղծված չէ, բայց նշում է նաև, որ նման տեխնոլոգիան հաստատ կլինի ավելի վաղ, քան 20 տարին:

Իրականության ավելի լայն պատկերում

Ճանաչված վավերագրողը, լրագրողը և Wall Street Journal-ի վարկածով «վիրտուալ իրականության աստվածուհի» Նոնի դե լա Պենյան ասում է, որ առաջին բանը, որ գալիս է իր մտքին, երբ նա մտածում է կինոյի ապագայի մասին, «եռաչափ պատկերն է»՝ ի տարբերություն այսօրվա ստանդարտ երկչափ էկրանների:

Պենյան կարծում է, որ ապագայում հարթ և տափակ էկրանները կօգտագործվեն և կիրառելի կլինեն, ինչպես այսօր կիրառելի է ռադիոն, բայց կինեմատոգրաֆիան ոչ մի կերպ հիմնված չի լինի հարթ էկրանների վրա:

Դրա փոխարեն՝ հեռուստադիտողներին կառաջարկվի ամբողջությամբ ներգրավվել ֆիլմի աշխարհում, քանի որ կգա երիտասարդ լսարան, որը փոքր տարիքից սովորել է վիրտուալ իրականությանը:

Մեր աշխարհի վիրտուալ պատճենը

Յուջին Չանգը՝ վիրտուալ իրականության մասին պատմող Allumette ֆիլմի գլխավոր ռեժիսորը, վերջին տարիներին ակտիվորեն խոսում է ապագայի կյանքի և հատկապես կինեմատոգրաֆիայի մասին:

Ֆիլմի գործողությունները տեղի են ունում ապագայի քաղաքում, որը սավառնում է ամպերում: Այն նկարահանված է նորագույն տեխնոլոգիայով, որը կոչվում է «ազատության 6 աստիճանը» (6Dof, իմերսիվ գրաֆիկա): Տեխնոլոգիան թույլ է տալիս դիտողներին ֆիզիկապես տեղաշարժվել ստեղծված աշխարհում:

Հետագայում, ըստ Չանգի, VR-ը կմիանա AR Cloud-ի հետ, որը, ըստ էության, մեր աշխարհի թվային օրինակն է:

«Պատկերացրեք Google Earth-ի շատ մանրամասն տարբերակը, որի մեջ ոչ միայն փողոցները, այլև ողջ աշխարհը ցուցադրվում է բոլոր մանրամասներով»,- առաջարկում է նա: «Մենք այս աշխարհը խառնելու ենք բարձրակարգ վիրտուալ իրականության հետ, որի տեխնոլոգիան այսօր արդեն շատ տպավորիչ է»:

Չանգի խոսքերով՝ ապագայում ֆիլմերն անմիջապես շրջապատելու են մեզ: Օրինակ՝ դուք կարող եք արթնանալ և ձեր կողքի սեղանին տեսնել սիրելի կինոհերոսին: Արդեն հիմա ստեղծվում են ֆիլմեր, որոնք աշխատում են հենց այս ուղղությամբ: Օրինակ՝ «Նա» ֆիլմը, որն ամերիկյան ֆանտաստիկ մելոդրամա է:

Ապագայի կինոն