Facebook-ի օգտատերերն ավելի մեծ վերահսկողություն կունենան նորությունների ժապավենում ցուցադրվող բովանդակության նկատմամբ

Մանրամասներ

ա

Meta-ն (մինչ վերջերս Facebook) հայտարարել է մի շարք նորամուծությունների մասին, որոնք կօգնեն Facebook-ի օգտատերերին ավելի մեծ վերահսկողություն ունենալ նորությունների ժապավենում ցուցադրվող բովանդակության նկատմամբ։

Նորամուծությունները ենթադրում են ընկերներից, ընտանիքի անդամներից, ինչպես նաեւ խմբերից եւ հանրային էջերից ստացվող բովանդակության քանակությունը կարգավորելու հնարավորություն, գրում է 3dnews.ru-ն։

Մշակողները հեշտացրել են հասանելիությունը նախկինում գոյություն ունեցող «Ընտրված», «Չեղարկել բաժանորդագրությունը» կամ «Հետաձգել» բաժինների նկատմամբ։ Նորարարությունները հասանելի կդառնան Facebook հարթակի օգտատերերի լայն զանգվածներին մի քանի շաբաթվա ընթացքում։

Որոշ փոփոխություններ կազդեն նաեւ սոցցանցի գործարար օգտատերերի վրա։ Գովազդատուները կկարողանան հեռացնել բովանդակությունը որոշակի թեմաներից, ինչպիսիք են «Նորություններ եւ քաղաքականություն», «սոցիալական խնդիրներ» կամ «հանցագործություն եւ ողբերգություն»: Եթե ​​գովազդատուն ընտրում է այս թեմաներից մեկը կամ մի քանիսը, ապա գովազդը չի ցուցադրվի այս թեմայի բովանդակությամբ հետաքրքրված օգտատերերին: