Հայկական PicsArt-ը դարձավ Unicorn ընկերություն՝ գնահատվելով ավելի քան 1 միլիարդ դոլար

Մանրամասներ

ա

Հայկական արմատներով անվճար խմբագիրը, հավաքելով 130 միլիոն դոլար և մոտ 1.5 միլիարդ դոլար գնահատմամբ՝ արագորեն դառնում է Photoshop TikTok-ի և Instagram-ի սերնդի համար:

1980-ականների սկզբին Խորհրդային Հայաստանում մեծացած Հովհաննես Ավոյանը երազում էր պետական ​​արվեստի դպրոց գնալ: Ներս մտնելու համար դիմորդները պետք է ներկայացնեին ծաղկամանի պատկերով նատյուրմորտ: Ավոյանի էսքիզը տպավորիչ չէր: Մերժվելով արվեստի դպրոցում՝ նա ընտրեց ստեղծագործական այլ ուղի՝ համակարգչային գիտություն՝ կենտրոնանալով արհեստական ​​բանականության և մեքենայական ուսուցման առաջին սերնդի վրա:

Այս քայլը լավ արդյունք տվեց: Հաջորդ 30 տարիների ընթացքում Ավոյանը կառուցեց և վաճառեց ծրագրային ապահովման երեք ստարտափ: Նա դարձավ Հայաստանի աճող տեխնոլոգիական ոլորտի առաջատարներից մեկը:

Նա մնաց արվեստասեր և դրդեց երեխաներին հետամուտ լինել դրան: 2011 թվականին մի օր նրա 11-ամյա դուստրը՝ Զառան, հուսախաբ եկավ նրա մոտ: Նա նկար էր տեղադրել սոցիալական ցանցերում և ստացել կոշտ մեկնաբանություններ: Նա ուզում էր հրաժարվել: «Քննադատությունը ցնցեց նրա վստահությունը: Նա պատրաստվում էր հանձնվել»,- ասում է 56 -ամյա Ավոյանը: «Դա ինձ հիշեցրեց իմ իրավիճակը, երբ ես արվեստը թողեցի մեկ այլ կարիերայի համար, քանի որ ճիշտ աջակցություն չստացա»: Այսպիսով, Ավոյանը ստեղծեց բջջային հավելված, որն առաջարկում էր մի քանի տեխնիկական գործիքներ, որոնք կօգնեն դստերը բարելավել իր նկարները: «Ես ցանկանում էի նրան տրամադրել դրական միջավայր և տրամադրել ռեսուրսներ՝ ստեղծագործական տաղանդը հզորացնելու համար»:

Տասը տարի անց Ավոյանի ծնողական քաջալերման գործողությունը հասավ Սան Ֆրանցիսկոյում տեղակայված Picsart-ին՝ աշխարհի ամենահայտնի ծրագրերից մեկին: Դիզայնի և խմբագրման ծրագիրը ներբեռնվել է ավելի քան 1 միլիարդ անգամ 180 երկրներում: Սկզբնապես անգլերենով գրված՝ Ավոյանի հայազգի ծրագիրն այժմ հասանելի է 28 լեզուներով: Ամեն ամիս ավելի քան 150 միլիոն հաճախորդներ՝ հիմնականում 35 տարեկանից ցածր, օգտագործում են այն ավելի քան 1 միլիարդ փոփոխություններ կատարելու սոցիալական ցանցերի, առևտրի կայքերի և թվային գովազդների համար նախատեսված լուսանկարների և տեսանյութերի վրա:

Կառուցված ազատ բիզնես մոդելի վրա՝ Picsart-ն առաջարկում է հիմնական գործիքների անվճար և ավելի հզոր տարբերակ՝ ամսական 4,66 դոլարով: Հավելվածում կա թեթև գովազդ, սակայն Picsart-ը չի հավաքում տվյալներ և չի առաջարկում նպատակային գովազդ: Մինչ այժմ եկամուտը գերազանցել է 100 միլիոն դոլարը 2021 թվականին:

Ընկերությունը պատրաստվում է ավելի մեծանալ: Երեկ Հովհաննես Ավոյանը հայտարարեց, որ իր 800 հոգանոց ստարտափը հավաքել է 130 մլն դոլար Series C, Softbank- ի գլխավորությամբ, որտեղ ներկայացված են Sequoia, GSquared, Tribe Capital, Graph Ventures և Siguler Guff & Company ընկերությունները: Գործարքին մոտ կանգնած աղբյուրները նշում են, որ հետվճարային արժեքը գնահատվում է մոտավորապես 1,5 միլիարդ դոլար: Ավոյանը չի հրապարակել իր մասնաբաժինը, սակայն շարունակում է մնալ ընկերության ամենամեծ բաժնետերը:

«Picsart-ը շատ նման է WhatsApp-ին: Դա գլոբալ ակտիվ է և ունիվերսալ հարթակ, որն օգտագործվում է ամբողջ աշխարհում»,- ասում է Մայք Վերնալը՝ Sequoia-ի գործընկերը և Facebook-ում Ապրանքների և զարգացման նախկին փոխնախագահը: «Եվ երկուսն էլ համաշխարհային երևույթ էին մինչ ԱՄՆ-ում տարածված դառնալը»:

Picsart-ը հավատարիմ է տեխնոլոգիական ամենաազդեցիկ միտումներից երկուսին՝ սոցիալական մեդիային և թվային առևտրին: Քանի որ սոցիալական հարթակներն ու սմարթֆոնները բոլորը դարձնում են հրատարակիչ, հարյուրավոր միլիոններ այժմ ապավինում են Picsart-ին: Բջջայինի վրա կենտրոնացած և օգտագործման համար դյուրին Picsart-ը մշակել է AI և Java-ով աշխատող գործիքներ, որոնք թույլ են տալիս որևէ մեկին նույնքան հեշտությամբ խմբագրել և կատարելագործել լուսանկարներն ու տեսանյութերը, որքան Instagram-ում ֆիլտր ավելացնելը:

Այս պահին Հովհաննես Ավոյանն ու իր թիմը նախատեսում են բարելավել մարքետինգը և գովազդը` արագացնելու համար հավելվածի աճը, որը մասշտաբավորվել է հիմնականում բանավոր խոսքի միջոցով: Ապագայում, հավանաբար, Ավոյանը կստեղծի ձեռնարկությունների վաճառքի թիմ՝ Picsart-ը փոքր ձեռնարկություններից մինչև խոշոր կորպորացիաներ ընդլայնելու համար՝ նախագծման, հրատարակման և համագործակցության գործիքներով, որոնք նման են ծրագրային նորաստեղծ Dropbox-ին և Airtable-ին, որոնք ժամանակին կենտրոնացած էին սպառողների վրա և այդ ժամանակից ի վեր փոխվել են:

Ավոյանը Picsart-ի կենտրոնակայանը տեղափոխեց Սան Ֆրանցիսկո այն բանից հետո, երբ Sequoia-ն առաջին անգամ ներդրումներ կատարեց 2015 թվականին, սակայն նրա ինժեներական թիմի մեծ մասը մնում է Հայաստանում: Հովհաննես Ավոյանը իր երկրի մշակույթը դիտարկում է՝ որպես հզոր արժեք:

Գնահատվելով ավելի քան մեկ միլիարդ դոլար, լուսանկարների խմբագրիչը դարձավ Unicorn ընկերություն։ Նման ընկերությունների թիվն աշխարհում չի գերազանցում 1000-ը։ PicsArt-ի հաջողության մասին երեկ ազդարարվեց Նյու Յորքում՝ Թայմ Սքվերում։

Սիրարփի Աղաբաբյան

Սկզբնաղբյւր