Ինչո՞ւ է անհրաժեշտ հնարավորինս դանդաղ ուտել

Գիտնականները խորհուրդ են տալիս կերակուրի հաջորդ չափաբաժինը բերանը տանելուց առաջ հաշվել մինչեւ 10
ուտելիք

Մարդիկ, որոնք վարժվել են արագ ուտել, սովորաբար ավելի շատ են ուտում եւ ավելի մեծ քաշ ունենում, քան դանդաղ ուտել նախընտրողները: Ուստի առողջ քաշ պահպանելու համար խորհուրդ է տրվում հնարավորինս դանդաղ ուտել եւ ուտելիս ոչ մի բանով չշեղվել:

Medical Express-ը հայտնում է, որ դանդաղ ուտող մարդիկ ավելի արագ են ունենում հագենալու զգացում եւ ընդհանուր առմամբ ավելի քիչ են ուտում: Այս երեւույթը մասամբ բացատրվում է հետեւյալ կերպ. որպեսզի ուղեղը մարսողական համակարգից ազդանշան ստանա, ժամանակ է հարկավոր՝ մոտ 20-30 րոպե: Եթե մարդն ամեն ինչ ուտում է 5 րոպեում, ուղեղը պարզապես չի կարողանում գիտակցել, որ օրգանիզմն արդեն կշտացել է, եւ մարդն էլի է ուտել ցանկանում:

Գիտնականները խորհուրդ են տալիս կերակուրի հաջորդ չափաբաժինը բերանը տանելուց առաջ հաշվել մինչեւ 10: Նույնիսկ մշակվել է «խելացի պատառաքաղ», որը գնահատում է մարդու ուտելու արագությունը՝ սկսելով թրթռալ եւ լույսը թարթել, եթե մարդը չափից ավելի արագ է ուտում:

Չգիրանալու եւ նույնիսկ նիհարելու համար խորհուրդ է տրվում նաեւ հրաժարվել մեծ ափսեներից: Դրանց պատճառով ուղեղն անհամարժեք է գնահատում կերակրաչափը եւ մեծանում է գերհագեցման վտանգը: Փոքր ափսեի մեջ եղած կերակուրը ավելի մեծ հագեցածություն կապահովի, քանի որ ուղեղը կմտածի, որ ավելի շատ կալորիա է գործածվում:

Դրանից բացի, մարդն ուտելիս պետք է կենտրոնանա բուն գործընթացի վրա, այլ ոչ թե հեռուստացույցի կամ ընթերցանության: